Головна Англійська версія сайту Російська версія сайту | Карта сайту | Favorites Favorites | RSS RSS | Безкоштовно дипломи, курсові, реферати, дисертації Безкоштовно для студентів Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Увійти на сайт
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Обговорення заявки 459
Обговорення заявки 459
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 1
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Обговорення заявки 459

Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 2
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Доброго дня! У мене вже неодноразово виникали проблеми із вашим агентством. Виконане мною замовлення 459 (дипломна робота з практикою, 120 сторінок, термін виконання - 5 днів, моя цінова пропозиція - 800 грн.) також не стало виключенням. Готову роботу я надіслала ще 27 травня, і спочатку жодних претензій не було. Через декілька днів, коли я поцікавилась оплатою, я отримала відповідь, що клієнт не забиратиме роботу. Але конкретних зауважень до роботи я не бачила, також не було чіткої відповіді і щодо оплати. Подібна ситуація була і з замовленням 10231(дипломна робота з практикою - управління проектами, 70 сторінок, термін виконання - 8 годин, моя цінова пропозиція - 600 грн.), яке було терміновим і я його виконувала за одну ніч. Зранку я надіслала готову роботу, і все "заглохло". Коли я почала цікавитись оплатою, то отримала відповідь від оператора, що по роботі було багато зауважень і замовнику повернули аванс. Проте із замовником мене не зв'язували і я не впевнена, що аванс йому повертали! А замовлення мені не оплатили.
Ось декілька із багатьох листів, які я надсилала оператору з приводу оплати по замовленню 459:

- Андрію, я хочу знати, коли отримаю оплату за виконане замовлення 459! Чому ви так довго вирішуєте це питання? Наскільки я розумію, ви і замовнику не повертаєте аванс і мені не оплачуєте роботу! Я чекаю оплати, мені терміново потрібні гроші! Я так думаю, що і минулого разу, за виконане мною замовлення 10231 ви не повертали аванс клієнту і не розрахувались зі мною. Це непрофесійно і непорядно! Зв'яжіть мене із замовником, я хочу почути його думку щодо цієї ситуації!
З повагою, Тетяна.

- Оплатимо половину, так як внесено лише частину суми. І із замовником Вас зв’яжемо.

- Такий варіант мене не зовсім влаштовує, адже роботу я зробила повністю, то чому ж отримати за неї повинна тільки половину? Те, що із замовником ви не можете вияснити щодо оплати - це не мої проблеми! На доопрацювання ви роботу не надсилали, то чим ви можете аргументувати? Я показувала роботу у своєму інституті і мені сказали, що виконана вона на належному рівні! До того ж ціна, яку я запросила за цю роботу - просто смішна! Така робота коштує не менше як 2500 грн., а то і більше! Я яку суму авансу вніс замовник? Оплатіть мені принаймні 700 грн.! Я чекаю, щоб ви зв'язали мене із замовником!
З повагою, Тетяна.

- Тому що клієнт вніс тільки частину суми, тому і Вам буде оплачено частину суми.

- А чому ви не повертаєте аванс клієнту? Чим ви взагалі можете аргументувати свої рішення? Чому за попереднє замовлення ви не розрахувались зі мною, а написали, що повернули аванс? Зв'яжіть мене із замовником, тому що ваші відповіді взагалі незрозумілі! Ви так і не відповіли, яку суму авансу вніс замовник? Звичайно, це ж не ви добами дипломні пишете! До того ж непогані дипломні! Я хочу отримати повну суму за замовлення, я впевнена, що замовник оплатив вам більше ніж 800 грн.! Я чекаю біля телефону на ваш дзвінок, щоб ви зв'язали мене із замовником!
З повагою, Тетяна.

Надалі відповіді я вже не отримала і з замовником мене ніхто не поспішає зв'язувати.


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 3
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Вас адміністратор зв'яже по обох замовленнях з клієнтом.
Також стосовно таких ситуацій існують роз'яснення в Умовах виконання замовлень:
11. Оплата замовлень
11.9. Замовлення, від якого клієнт відмовився після завершення виконання замовлення, оплачується відповідно до відсотку авансу клієнта, за умови, що дана відмова не пов'язана з якістю виконання замовлення. При цьому виконавцю, за вимогою, можуть бути надані контактні дані клієнта.
11.10 Агентство не в праві вимагати будь-яке доопрацювання замовлень від яких відмовились клієнти, у разі, якщо по ним не буда здійснена повна оплата вартості виконання.
11.12. Якщо причиною відмови клієнта від замовлення була незадовільна якість виконання замовлення або використання інформації з відкритих Інтернет джерел, даний факт підтверджений перевіркою оператора, а клієнт вимагає повернення коштів, то замовлення виконавцю не оплачується.
14. У разі грубих порушень Агентство не гарантує:
14. 1. оплату робіт, які виконані несвоєчасно, неякісно або не в повному обсязі;

Ми ці правила не вигадуємо, все це взято з практичного досвіду роботи. Оскільки агентство виступає арбітром між виконавцем і клієнтом. І умови для клієнта і для виконавця є абсолютно дзеркальними.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 4
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Так, але дії агентства у двох випадках - різні. У першому випадку замовнику повернули аванс (принаймні так мені написали), а у другому - ні. Ситуації - ідентичні, а дії - різні. Чим це аргументується? Якщо по замовленню 459 мені оплатять лише половину, то я вимагаю оплати і по замовленню 10231. Або поверніть і цьому замовнику аванс! Але при цьому я чекаю, щоб мене зв'язали із цими замовниками для вирішення усіх обставин! Я сподіваюсь, що із замовниками мене зв'яжуть сьогодні, а не ще через місяць.

Щодо замовлення 10231, то по ньому була здійснена повна оплата, проте на доопрацювання мені його не надсилали. Це ж суперечить вашим "дзеркальним правилам": 11.10 Агентство не в праві вимагати будь-яке доопрацювання замовлень від яких відмовились клієнти, у разі, якщо по ним не буда здійснена повна оплата вартості виконання.!

Я сподіваюсь на швидке вирішення з вашого боку цих непорозумінь.


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 5
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Перечитайте, будь-ласка, повний варіант Умов виконання замовлень. Ви плутаєте пункти та ситуації за яких вони застосовуються.
Ситуації зовсім різні. Детально кожну ви можете дізнатись у операторів замовлень.
Я лише узагальню.
По 10231

Загалом клієнту, здається, залишили на другий рік. Тому у судовому порядку клієнтка вимагала повернення оплати. Що і було зроблено. Оскільки перевірка дійсно виявила вказані клієнтом суттєві недоліки.
По 459

По цьому замовленню клієнт не надав ґрунтовних зауважень. Тому аванс йому і не буде повернуто, доки не буде заявлено зауважень. Але якщо клієнт їх пред'явить і вони будуть суттєві, то аванс потрібно буде повернути за рахунок агентства. Також врахуйте, що в аванс входила: оплата праці операторів, підтримка сайтів, підтримка бази замовлень, реклама, просування сайтів, рекламна продукція, робота іншого персоналу агентства...
Тому в Умовах виконання і була встановлена відповідна норма і клієнту у договорі дзеркальна норма прописана.

Кожна така проблемна ситуація для нас - це важкий вибір між виконавцем і клієнтом.
Крім того це дуже важке моральне навантаження на операторів. Як з боку клієнтів, так і з боку виконавців. "Перший удар" при виявленні неякісної роботи беруть на себе оператори. Їм доводиться вислуховувати погрози, сльози, нецензурну лексику. Оператори завжди намагаються дійти консенсусу між виконавцем та клієнтом. Оскільки робота виконавців для нас дуже важлива і ми цінимо наших виконавців.
Але коли дійсно замовлення виконано не на тому рівні або взагалі не якісно, то тут вже оператори керуються договором з клієнтом. Ми не забезпечили якість виконання замовлення, тому всі претензії отримує агентство.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:38 | Повідомлення # 6
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Щодо замовлення 10231 замовник пише про сумлінну роботу операторів і про те, що робота була зроблена не по тому підприємству, що потрібно. А я не вважаю роботу ваших операторів сумлінною, адже на мою вимогу надати мені повну інформацію про завдання на роботу жодного слова про підприємство не йшлося, тож я зробила роботу по тому підприємству, по якому мала вихідні дані. Це і було основною проблемою роботи! Але ваше агентство не потурбувалось про те, щоб вияснити, хто винен у цьому. Моєї ж вини у цьому не було, проте за замовлення, яке виконувала цілу ніч я не отримала оплати, а лише зайві нерви!
Щодо того, що клієнт подавав до суду, я нічого не знаю, мене просто поставили перед фактом, що замовлення не оплатять...

А тепер поясніть, чим відрізняються ситуації? Тим, що перший замовник більш агресивний, а другого можна "кинути". Як, втім, і виконавця обох замовлень...

Додано (21 Червень 2011, 16:57)
---------------------------------------------
Я все ще чекаю, щоб адміністратор зв'язав мене по обох замовленнях з клієнтом....


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 7
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (tania_ob)
Щодо замовлення 10231 замовник пише про сумлінну роботу операторів і про те, що робота була зроблена не по тому підприємству, що потрібно. А я не вважаю роботу ваших операторів сумлінною, адже на мою вимогу надати мені повну інформацію про завдання на роботу жодного слова про підприємство не йшлося, тож я зробила роботу по тому підприємству, по якому мала вихідні дані. Це і було основною проблемою роботи! Але ваше агентство не потурбувалось про те, щоб вияснити, хто винен у цьому. Моєї ж вини у цьому не було, проте за замовлення, яке виконувала цілу ніч я не отримала оплати, а лише зайві нерви! Щодо того, що клієнт подавав до суду, я нічого не знаю, мене просто поставили перед фактом, що замовлення не оплатять...

Мы не писали полный текст замечаний тут, а только начал. Все замечания вы можете узнать у оператора.
Quote (tania_ob)
А тепер поясніть, чим відрізняються ситуації? Тим, що перший замовник більш агресивний, а другого можна "кинути". Як, втім, і виконавця обох замовлень...

Пишу еще раз.
По 10231 у клиента есть обоснованные претензий по заказу
По 459 клиент не предъявил обоснованных претензий для возврата аванса


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 8
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Але ви так і не відповіли щодо того, що клієнт основну претензію пред'являв щодо того, що робота зроблена по зовсім іншому підприємству і зовсім іншій галузі. Коли я написала оператору із питанням, чому мені не повідомили, по якому підприємству повинна бути написана робота, то він написав, що просто забув вказати підприємство, що замовник вказав, а він ЗАБУВ! ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ СУМЛІННОЮ РОБОТОЮ ОПЕРАТОРІВ?
Кожна ваша відповідь - абстрактна! Ви знаєте, є риторичні питання - це питання, що не потребують відповіді, - а у вас - риторичні відповіді! Ви так і не зв'язали мене із замовниками. І квитанцій я не бачила щодо повернення коштів замовнику і судового рішення чи заяви з приводу повернення коштів я не бачила... Якби ця ситуація не повторилась, то я б, можливо, і забула про той випадок. Але це увійшло вже у систему!
Я чекаю, щоб мене зв'язали із замовниками і оплатили повну вартість виконаних мною замовлень 10231 та 459 або надали повну інформацію та підтверджуючі документи по обох замовленнях.


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
НаташаДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 9
Ктулху
Група: Адміністратори
Повідомлень: 12
Репутація: 1
По замовленню 459 Ви спілкувалися сьогодні з клієнтом і самі почули його думку. Ви знаете, що вона скоро зауваження всі надішле.
Щодо замовлення 10231, то клієнтка не задоволена навіть структурою роботи. Нижче приведено її лист:


Виходячи з даного листа, то до структури роботи були суттєві зауваження.
Ви просили квитанцію про те, що гроші повернуто клієнту - прикріпляємо
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 10
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Наскільки я знаю, документ без печатки та підпису не вважається дійсним... Я розумію, що зауваження були і до структури роботи, але якби вона була написана по потрібному підприємству, то можна було б встигнути її швидко доопрацювати... До того ж у роботі були і аналіз і пропозиції і обґрунтування... Але, я бачу, що доводити вам щось - марна справа...

З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 11
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (tania_ob)
Наскільки я знаю, документ без печатки та підпису не вважається дійсним...

Как вы знаете, мы использует для расчетов систему клиент-банк, в которой выписки выдаются без печатей.
Quote (tania_ob)
Я розумію, що зауваження були і до структури роботи, але якби вона була написана по потрібному підприємству, то можна було б встигнути її швидко доопрацювати... До того ж у роботі були і аналіз і пропозиції і обґрунтування...

Если бы там было дело только в предприятии, то его можно было очень быстро заменить. Но были и другие существенные замечания. Кроме того работа была очень срочная.
Quote (tania_ob)
Але, я бачу, що доводити вам щось - марна справа...

Мы с вами не договариваемся, мы пытаемся объяснить почему были приняты такие решения и на каком основании.
Разве мы хоть раз не оплачивали вам или кому-либо заказ который выполнен качественно и без задержек?
По этим двум заказам не такие и большие суммы что бы мы вот так вязи и просто не оплатили потому что нам так захотелось. Есть претензии клиентов к качеству и есть Условия исполнения заказов как для исполнителя, так и для клиента.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:39 | Повідомлення # 12
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!!

З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 13
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (BigBoss)
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!!

Вибачте, оператор даного замовлення у відпустці. Ми розберемось з поверненням авансу найближчим часом.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
ЗамовникДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 14
Новенький
Група: Перевірені користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення.
Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 15
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (Замовник)
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення. Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru

Доброго вечора
Вам сьогодні після отримання листа телефонували о 19 годині.
Ми розібрались з ситуацією та повернемо вам частину. Сканувати нічого не потрібно тільки вкажіть реквізити для повернення авансу.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 16
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (Замовник)
Добрий вечір! Я з приводу замовлення 459. Хотілося б розставити всі крапки. Вже неодноразово надсилалися зауваження в агентство, зі мною спілкувався виконавець з дипломної роботи (виконавець не має проти того що б Ви повернули мені аванс вона вислухала і зрозуміла всі мої зауваження). Ваш оператор написав що потрібно отсканіть листи із зауваженнями на це піде час, я хотіла б знати що я не марно витрачаю час але якщо це так необхідно я Вам вишлю отсканение копії з зауваженнями куратора, тільки що це змінить, це не змінить того що мені довелося платити в 2 рази більше і витрачати нерви. У мене вже немає не часу, не здоров'я. Давайте вже приймемо якесь рішення. Дякую чекаю відповіді. verihova@rambler.ru


Quote (tania_ob)
Доброї ночі!!! Шановні адміністратори агентства, мене цікавить ситуація, що відбувається із замовленням 459!!! Наскільки я знаю, ви так і не повернули замовниці аванс і не оплачуєте мені виконану роботу!!! Вже минуло майже два місяці!!! Замовниця мені повідомила, що не може з Вами зв'язатись і що ви не реагуєте на її повідомлення!!! Ви знаєте, просто з людяності, так не робиться!!! Вона тепер телефонує до мене і вимагає, щоб я повернула їй цей аванс, але ж ви мені нічого не оплатили!!!???? Тож поверніть їй ці гроші і збережіть своє лице і свою репутацію!!!

Кошти по заявці повернуті клієнту


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 17
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Добре! Сподіваюсь, що такі ситуації більше не повторяться!

З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:40 | Повідомлення # 18
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (tania_ob)
Добре! Сподіваюсь, що такі ситуації більше не повторяться!

Ми намагаємось максимально попередити та запобігти конфліктним ситуаціям. Але якщо якість роботи не відповідає очікуванням замовника - то завжди будуть суперечності.
Тому ми в правилах і вводимо, що клієнт та виконавець спілкуються тільки через оператора замовленнь


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:41 | Повідомлення # 19
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Доброго вечора, BigBoss! Я отримала від вас повідомлення, що ви повернули кошти замовнику, але нещодавно замовниця до мене подзвонила із вимогою повернути їй 650 грн., які ви ніби-то заплатили мені. Я їй пояснила, що не отримувала від вас жодної оплати (а лище страшенні нерви) і не можу їй їх повернути. Вона була страшенно розлючена, казала, що буде подавати до суду, оскільки авансу вона заплатила 1150 грн., а повернули їй лише 500 грн, аргументуючи це тим, що агентство понесло витрати. Це одне, а інше, що мене також страшенно обурило - це те, що ви вважаєте, що лише ви понесли витрати! Ви не повернули їй 650 грн., а мені сказали, що повернули усі кошти!!!???? В такому разі оплатіть і мені це замовлення, оскільки я понесла набагато більше витрат, виконуючи це замовлення! Я просто обурена і взагалі не розумію, як ви можете так поступати із людьми!!!

З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:41 | Повідомлення # 20
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (tania_ob)
Доброго вечора, BigBoss! Я отримала від вас повідомлення, що ви повернули кошти замовнику, але нещодавно замовниця до мене подзвонила із вимогою повернути їй 650 грн., які ви ніби-то заплатили мені. Я їй пояснила, що не отримувала від вас жодної оплати (а лище страшенні нерви) і не можу їй їх повернути. Вона була страшенно розлючена, казала, що буде подавати до суду, оскільки авансу вона заплатила 1150 грн., а повернули їй лише 500 грн, аргументуючи це тим, що агентство понесло витрати. Це одне, а інше, що мене також страшенно обурило - це те, що ви вважаєте, що лише ви понесли витрати! Ви не повернули їй 650 грн., а мені сказали, що повернули усі кошти!!!???? В такому разі оплатіть і мені це замовлення, оскільки я понесла набагато більше витрат, виконуючи це замовлення! Я просто обурена і взагалі не розумію, як ви можете так поступати із людьми!!!

Доброго ранку
Клієнту було повернуто половина авансу (500 грн.). Про що його було попереджено. Ми нічого не аргументували і клієнт був не проти.
Подавати в суд - це право клієнта, але тільки підготовка документів буде коштувати більше 1000 грн. А загалом, необхідно буде клієнту потратити більше 5000 грн. на суд. Ми вже маємо позитивний досвід роботи з клієнтами через суд.
Відповідно до договору ми взагалі можемо нічого не повертати.
Також ніхто не писав вам, що ми не оплатимо Вам замовлення. Якщо від клієнта не буде претензій, ми оплатимо вам суму відповідно до відсотку авансу.
Ми не писали вам що повернули усі кошти.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:41 | Повідомлення # 21
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Ви написали, що повернули замовнику аванс... Наскільки я розумію, це означає, що повернули усю суму... А вчора замовниця подзвонила до мене із вимогою повернути їй 650 грн. Я навіть не знала, що їй відповісти...
Яких претензій ви чекаєте від клієнта, скільки часу ви будете чекати і коли оплатите мені принаймні половину вартості замовлення?


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 11:43 | Повідомлення # 22
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (tania_ob)
Ви написали, що повернули замовнику аванс... Наскільки я розумію, це означає, що повернули усю суму... А вчора замовниця подзвонила до мене із вимогою повернути їй 650 грн. Я навіть не знала, що їй відповісти... Яких претензій ви чекаєте від клієнта, скільки часу ви будете чекати і коли оплатите мені принаймні половину вартості замовлення?

Ми писали, дослівно, "Кошти по заявці повернуті клієнту". Ми ж не написали що повернули всю суму.
Клієнту ми дзвонили декілька разів. З її слів вона у лікарні і не може говорити.
Якщо від клієнта не буде зауважень, то вам буде оплачено 28% вартості виконання замовлення.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
BigBossДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 12:17 | Повідомлення # 23
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Повністю весь аванс повернуто клієнту за домовленістю з виконавцем. Робота буде виставлена на продав в мережі Інтернет

Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
tania_obДата: П'ятниця, 15 Липень 2011, 12:20 | Повідомлення # 24
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Дякую вам за розуміння! Приємно з вами працювати і приємно було поспілкуватись!

Додано (15 Липень 2011, 11:20)
---------------------------------------------
Будемо сподіватись, що ця робота все ж таки знайде свого "господаря"! good


З повагою, Тетяна Онишко!
Своїми стараннями я полегшу Ваше навчання!
 
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Обговорення заявки 459
Сторінка 1 з 11
Пошук:

 
Заказать диплом | Заказать курсовую | Заказать диссертацию | Заказать контрольную | Заказать отчет
 
 
Created by QuotiK and Belfegor
"Global Information Corporation"
© 1998-2017 All rights protected