Головна Англійська версія сайту Російська версія сайту | Карта сайту | Favorites Favorites | RSS RSS | Безкоштовно дипломи, курсові, реферати, дисертації Безкоштовно для студентів Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Увійти на сайт
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Розяснення нововведень (про актуальність замовлення)
Розяснення нововведень
BigBossДата: Вівторок, 13 Жовтень 2009, 17:47 | Повідомлення # 1
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Дуже часто цінові пропозиції від виконавців надходять запізно, тоді, коли ми вже надіслали ціни клієнту або коли клієнт вже визначився з виконавцем.
Тому з 13.10.09 було введено поняття актуальності нового замовлення. Кожному замовленню присвоюється адекватна дата та час до якого приймаються цінові пропозиції. Після цього оператори агентства не будуть приймати цінові пропозиції.
Цінові пропозиції після дати актуальності замовлення будуть прийматись лише в тому випадку, коли інших цінових пропозиції по даному замовленню немає. Наявність цінових пропозицій по кожному замовленню можна переглянути на сайті тут http://www.isdiplom.com/index/0-63. Для правильної роботи з сайтом рекомендуємо використовувати Інтернет оглядач Internet Explorer 7 або Internet Explorer 6.

Отже, тема нового замовлення - "Нове замовлення #1276 КурсТеор - актуально до 13.10.2009 14:00:00" - означає, що дане нове замовлення дійсно до 14:00 13.10.09, після цього (у разі наявності цінових пропозиції інших виконавців) цінові пропозиції прийматись не будуть.
Хоча завжди варто надсилати пропозиції, якщо Ви можете запропонувати або нижчу ціну, або готову роботу на цю тема або інше. Будь-який лист направлений агентству завжди буду розглянутий.

Також оператори не приймають цінові пропозиції які в 2 і більше разів відрізняються від вже наявних. Ми проаналізували поведінку клієнтів за останній рік і дійшли висновку, що клієнти ніколи не замовляють роботи по ціні більшій чим в 2 рази від середньо-запропонованих іншими виконавцями. Хоча зараз досить часто клієнти звертають увагу на досвід виконавців та їх рейтинг якості. Тому обирають часто найдорожчі пропозиції.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
BigBossДата: Неділя, 18 Жовтень 2009, 16:15 | Повідомлення # 2
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Запитання від виконавця стосовно замовлення 1297:
объясните политику: кто не успел тот опоздал? ведь актуальность до 19-00 и не только по этому заказу... т.е. кроме всего остального выигрывает тот кто отсылает предложение побыстрее??? тогда зачем нужна актуальность???

Відповідь агентства:
По-перше: поняття виграшу у нас немає і ніколи не було, виконавця обирає клієнт, він не завжди обирає найдешевшу цінову пропозицію, зазвичай обирають найдосвідченішого виконавця або того, у кого вищий рейтинг якості.

По-друге: актуальність по всім замовлення встановлена вірно, це термін після якого ми направляємо ціни клієнту. Зараз на одне замовлення надходить до 20-30 пропозицій, у більшості випадків – вини надходять запізно. Тому для орієнтування Вас на активність конкретного замовлення було введено поняття актуальності. Навіщо оцінювати замовлення якщо воно вже неактуальне? Так, подивилися на тему листа – і все одразу зрозуміло.
Якщо у вас є інші пропозиції стосовно цього – готові розглянути.

По-третє: стосовно замовлення 1297 – клієнт зателефонував нам та попросив прискорити відправку цін, тому ми надіслали лист виконавцям, у якому повідомили про зміну терміну актуальності даного замовлення. Та одразу надіслали ціни клієнту.

Ми намагаємось максимально прискорити опрацювання замовлення. Оскільки, на відміну від інших агентств, ми не встановлюємо жорсткі ціни на замовлення і не вимагаємо оплачувати якусь частку від вартості замовлення, обробка замовлення займає до 12 годин. Це достатньо часу для того, щоб клієнт замовив в іншому місці.
Виконавець повинен отримувати оплату за роботу рівно стільки - скільки він за неї хоче і не копійкою менше. Якщо клієнт не готовий стільки заплатити - навіщо заставляти себе працювати за меншу суму?


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
INFINUMДата: Вівторок, 20 Жовтень 2009, 00:18 | Повідомлення # 3
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Хотіла запропонувати у відповідь на нововведення для виконавців "термін актуальності нового замовлення" свою пропозицію щодо замовника - "термін актуальності цінової пропозиції". Я новачок зі стажем 8 днів, але з першого дня отримала замовлення за рахунок наукової статті ))) Написавши цю статтю, надійшли ще 3 чи 4 замовлення, які довго чомусь не підтверджувались замовником (а термін виконання замовлень до трьох днів), а після впровадження в практику нововведення "термін актуальності замовлення" в мене зародилась така ідея... Виконавцям, для яких ця справа є основним видом діяльності, спростило б життя, бо б знали на що зосереджувати свої зусилля.
 
BelfegorДата: Субота, 24 Жовтень 2009, 03:30 | Повідомлення # 4
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Quote (INFINUM)
Хотіла запропонувати у відповідь на нововведення для виконавців "термін актуальності нового замовлення" свою пропозицію щодо замовника - "термін актуальності цінової пропозиції". Я новачок зі стажем 8 днів, але з першого дня отримала замовлення за рахунок наукової статті ))) Написавши цю статтю, надійшли ще 3 чи 4 замовлення, які довго чомусь не підтверджувались замовником (а термін виконання замовлень до трьох днів), а після впровадження в практику нововведення "термін актуальності замовлення" в мене зародилась така ідея... Виконавцям, для яких ця справа є основним видом діяльності, спростило б життя, бо б знали на що зосереджувати свої зусилля.

Зазвичай, для термінових замовлень ми чітко фіксуємо час від оцінки замовлення до дати його виконання. Якщо клієнт затримується з внесеннями авансу, то ми попереджуємо його та пропонуємо перенести замовлення на відповідну кількість днів.
Якщо замовлення не термінове (наприклад на диплом дається 3-4 місяці), то не принципово переносити замовлення якщо клієнт думав наприклад 7 днів, а потім вирішив все ж замовити. Оскільки часу більше ніж достатньо для виконання.
Якщо від клієнта довго не має відповіді або неможливо з ним зв'язатись, то ми знімаємо замовлення з розгляду. Відповідно про це повідомляються виконавці листом-відмовою з вказаною причиною відмови.
Часто такі клієнти повертаються через декілька тижнів, але тоді замовлення в обов'язковому порядку переоцінюються, якщо термін виконання значно змінився.
Бувають випадки коли клієнт відмовляється від замовлення, але за декілька днів до здачі звертається до нам знову, оскільки десь йому "не зробили роботу", або "зробили неякісно", або "хотів зробити сам, але не зміг", або "взяли аванс та щезли" та ін. Тоді замовлення. знову ж таки,
переоцінюється.

Тому, зважаючи на вище сказане, ми не будемо вводити термін актуальності цінової пропозиції. Також таке нововведення значно сповільнить опрацювання цінових пропозицій.

 
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Розяснення нововведень (про актуальність замовлення)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

 
Заказать диплом | Заказать курсовую | Заказать диссертацию | Заказать контрольную | Заказать отчет
 
 
Created by QuotiK and Belfegor
"Global Information Corporation"
© 1998-2017 All rights protected