Головна Англійська версія сайту Російська версія сайту | Карта сайту | Favorites Favorites | RSS RSS | Безкоштовно дипломи, курсові, реферати, дисертації Безкоштовно для студентів Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Увійти на сайт
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Важливі зміни у регламенті агентства (грім та блискавка!)
Важливі зміни у регламенті агентства
BelfegorДата: Вівторок, 13 Жовтень 2009, 18:38 | Повідомлення # 1
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Шановні колеги!
Звертаюсь до тих хто вже зараз співпрацює з агентством "Інформаційні послуги" та до тих хто буде співпрацювати у майбутньому.
Досить довго менеджери та оператори агентства лояльно відносились до виконавців. Але сьогоднішній випадок став останньою краплею angry За день до здачі замовлення виконавець повідомляє оператора виконання, що по "технічних" причинах виконати замовлення не зможе. На жаль, такий випадок вже не перший. Таких "технічних причин", особисто я, вже можу назвати штук 20.

Сьогодні, на загальній нараді, було вирішено зробити умови співпраці більш жорсткими. Повірте, для цього є достатньо причин.
1) На момент написання даного повідомлення у нас в базі зареєстровано 354 виконавця (це показник з початку 2008 року). З них активними є 268. Всі інші занесені до чорного списку, який ми розсилаємо партнерам, для попередження недобросовісної поведінки виконавців.
2) Кожного дня, в середньому, реєструється 5-7 нових виконавців.
3) Швидкість опрацювання замовлень зросла в декілька разів. Якщо два роки тому цінові пропозиції ми надсилали клієнтам через 12-24 годин, то зараз достатньо 2-3 години.
4) Ми гарантуємо нашим клієнтам вчасне виконання замовлень, вони за згодні платити, тому ми будемо все робити для того щоб забезпечити виконання наших зобов’язань перед клієнтами.

Тому найближчим часом будуть здійснені наступні зміни у регламенті роботи агентства:
1) Припинення співпраці та занесення до списку недобросовісних виконавців буде здійснюватись при найменшій підозрі на некоректну поведінку.
2) Список недобросовісних виконавців буде опублікований на сайті для вільного перегляду будь-яким користувачем.
3) Менеджерам буде заборонено надсилати термінові замовлення неперевіреним виконавцям (тим, які не виконували ще замовлення).
4) Перевага у виконанні замовлення при рівних інших умовах буде віддаватися перевіреним виконавцям.
5) Нові виконавці для початку співпраці повинні будуть пройти тест і виконати нескладне тестове замовлення.
6) Для гарантування доопрацювання замовлень буде введено не зменшуваний залишок до виплати у розмірі 200 грн. Ці кошти зберігаються в агентстві до моменту вимоги виконавця про припинення співпраці і є гарантом якісного супроводу виконаних замовлень та подальшої продуктивної співпраці. Тобто виконавцю будуть оплачуватись замовлення тільки якщо у нього на рахунку більше 200 грн. заборгованості по виплаті. Сума поки ще обговорюється з бухгалтерією. Буде виставлена сума - достатня для покриття збитків при відмові від доопрацювання замовлень.
7) На противагу пункту 6 відміняється термін в 7-14 днів з моменту виконання замовлення, всі замовлення будуть оплачуватись в кінці кожного робочого тижня, по мірі накопичення.
8) У разі неефективності запропонованих заходів будемо змушені звернутись до досвіду інших агентств, де перед початком співпраці виконавець зобов’язаний внести суму коштів як гарант добросовісності.

Наше агентство покликано допомогти клієнтами та виконавцям знайти одного та забезпечити гарантію оплати та якості замовлення.

З повагою, адміністратор агентства, Олександр Петрович.

P.S.: горе-виконавцям радимо добре подумати перш ніж починати з нами співпрацю
P.P.S.: прошу висловити свої думки виконавців, особливо ти, з якими ми співпрацюємо вже не перший рік, стосовно змін регламенту. Я буду особисто слідкувати за цією темою та давати відповіді на Ваші запитання.

 
гуруДата: Четвер, 15 Жовтень 2009, 10:45 | Повідомлення # 2
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
Репутація: 1
Зауваження дуже суттєві і пропозиції слушні. Та слід звертати увагу на дані анкети, і, якщо в анкеті зазначено, що виконання замовлень є не основною роботою, їх завжди слід "підстраховувати" виконавцями, для яких виконання замовлення є основним заняттям. А ще дуже хотілося б знати хоча б середні ціни на різного виду робіт, бо ж важко зорієнтуватися в ціні, особливо, коли проживаєш у невеличкому місті і попит на виконання робіт невеликий.
З повагою Світлана Калугіна.
 
uristikДата: Четвер, 15 Жовтень 2009, 15:12 | Повідомлення # 3
Студент
Група: Виконавці
Повідомлень: 28
Репутація: 2
Звичайно, мають бути гарантіїї добросовісності і вчасності виконання замовлення виконавцем. Пропоную встановити терміни протягом яких кожен виконавець має написати хочаб одну роботу (наприклад 1 робота на квартал) або виконати робіт на певну суму. При невиконанні цієї умови співпрацю припиняти. Вважаю цей захід відсіє недобросовісних виконавців.

Знання - це сила, користуватися якою вчимося усе життя.
 
MarishaДата: Четвер, 15 Жовтень 2009, 17:32 | Повідомлення # 4
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
Репутація: 2
А если я "новичок" и мой рейтинг равен нулю, и я никак не могу получить заказ на выполнение работ? Как интересно вы собираетесь определять уровень моей добросовестности?! Например, эта работа не является для меня основной и мне было бы достаточно выполнять одну две работы в мес., а может и в полгода. Думаю, что количество работ или их стоимость не является определяющим критерием добросовестности исполнителя.
Могла бы предложить менеджеру делать "запас" по времени выполнения работ. К примеру: если заказчик ставит конечную дату 12.11.09г., то предложения рассылаются с датой 05.11.09г. Для того что бы был запас времени для страховки. А срочные работы, согласна, надо прелагать исполнителям с высоким рейтингом.
 
BelfegorДата: Четвер, 15 Жовтень 2009, 20:15 | Повідомлення # 5
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Дякуємо за відповіді, колеги, ми опрацюємо Ваші пропозиції стосовно забезпечення гарантії виконання. Найближчим часом (на початок наступного тижня), буде запропоновано ще один варіант змін до регламенту.
 
BelfegorДата: Неділя, 18 Жовтень 2009, 19:46 | Повідомлення # 6
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Quote (гуру)
А ще дуже хотілося б знати хоча б середні ціни на різного виду робіт, бо ж важко зорієнтуватися в ціні, особливо, коли проживаєш у невеличкому місті і попит на виконання робіт невеликий.

Прохання виконано, подробиці розробки статистики переглядайте у цій темі http://www.isdiplom.com/forum/2-38-1.
 
BelfegorДата: Неділя, 18 Жовтень 2009, 19:53 | Повідомлення # 7
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Quote (uristik)
Звичайно, мають бути гарантіїї добросовісності і вчасності виконання замовлення виконавцем. Пропоную встановити терміни протягом яких кожен виконавець має написати хочаб одну роботу (наприклад 1 робота на квартал) або виконати робіт на певну суму. При невиконанні цієї умови співпрацю припиняти. Вважаю цей захід відсіє недобросовісних виконавців.

На жаль, цю пропозицію змушені відхилити. Не кожен виконавець має можливість виконувати хоча б одне замовлення. Є гарні виконавці що виконують замовлення один раз на рік, або взагалі не виконують тепер, але продовжують співпрацю.

Quote (Marisha)
А если я "новичок" и мой рейтинг равен нулю, и я никак не могу получить заказ на выполнение работ?

Не варто втрачати надію. Як каже наш оператор: "Кожне замовлення знайде свого виконавця і на кожну ціну є свій клієнт"

Quote (Marisha)
Могла бы предложить менеджеру делать "запас" по времени выполнения работ. К примеру: если заказчик ставит конечную дату 12.11.09г., то предложения рассылаются с датой 05.11.09г. Для того что бы был запас времени для страховки. А срочные работы, согласна, надо прелагать исполнителям с высоким рейтингом.

Пропозиція слушна, вже внесли зміни у програмне забезпечення. Тепер на замовлення збільшено резервний термін на замовлення, що мають значний час виконання.
 
kapral2006Дата: Вівторок, 20 Жовтень 2009, 21:09 | Повідомлення # 8
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 2
Репутація: 1
На мою думку слід припинити реєстрацію нових виконавців (встановити ліміт, наприклад по 10 чол. з кожної області), тому що як зазначено в рейтинговій таблиці є надзвичайно багато вже працюючих виконавців, які не виконали жодного завдання, проте це зовсім не говорить про їх кваліфікацію. Ананліз кількості отримуваних замовлень дозволяє тій кількості вже зареєстрованих виконавців цілком гарантовано виконувати усю роботу. Таким чином, підвищиться можливість реально отримати замовлення, уникнути "безробіття" серед зареєстрованих, дорожити роботою в агенстві (бо почнеш заробляти кошти) та, за результатами, наприклад річного аналізу, відсіяти тих, хто за жодну роботу не взявся. Їх місце заповнювати новими бажаючими. Як варіант, робити виключення в період (напередодні) сесій тощо (мається на увазі набирати нових вик-в). Ще 100-відсоткових виконавців можливо заохочувати, і навпаки запровадити штрафи за повернуті роботи, ігнорувати недобросовісного виконавця ненадсиланням впродовж місяця нових замовлень і т.і.
 
BelfegorДата: Субота, 24 Жовтень 2009, 03:18 | Повідомлення # 9
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Quote (kapral2006)
На мою думку слід припинити реєстрацію нових виконавців (встановити ліміт, наприклад по 10 чол. з кожної області), тому що як зазначено в рейтинговій таблиці є надзвичайно багато вже працюючих виконавців, які не виконали жодного завдання, проте це зовсім не говорить про їх кваліфікацію. Ананліз кількості отримуваних замовлень дозволяє тій кількості вже зареєстрованих виконавців цілком гарантовано виконувати усю роботу.

Довго обмірковували пропозицію стосовно припинення реєстрації нових виконавців. Зрештою припинити не реєстрацію не можемо. Для цього є декілька досить ґрунтовних причин, а саме: виконавців хоча і багато реєструються, та досить багато відмові від співпраці коли виконавець не може справитись з замовленнями; збільшення пікових навантажень призводить до залучення великої кількості виконавців. Так запуск нових сайтів дозволить збільшити кількість замовлень, відповідно і кількість підтверджень на одного виконавця.
В останній час правила прийому нових виконавців стали більш жорсткими, тепер, приблизно, ми відмовляємо в реєстрації кожному другому виконавцю.

Quote (kapral2006)
Таким чином, підвищиться можливість реально отримати замовлення, уникнути "безробіття" серед зареєстрованих, дорожити роботою в агенстві (бо почнеш заробляти кошти) та, за результатами, наприклад річного аналізу, відсіяти тих, хто за жодну роботу не взявся. Їх місце заповнювати новими бажаючими. Як варіант, робити виключення в період (напередодні) сесій тощо (мається на увазі набирати нових вик-в).

Дані твердження суперечать принципам роботи агентства. Ми не будемо відсіювати виконавців. Для нас всі виконавці рівні: і ті хто робить 100-200 замовлень за рік, і хто робить 1 замовлення на два роки.
Зараз розглядається варіант, коли нові замовлення не будуть надсилатись виконавцям, що вже виконують замовлення в даний момент. Тобто можливий перехід на принцип: одне замовлення - один виконавець. Це звісно дозволить завантажити інших виконавців.

Quote (kapral2006)
Ще 100-відсоткових виконавців можливо заохочувати, і навпаки запровадити штрафи за повернуті роботи, ігнорувати недобросовісного виконавця ненадсиланням впродовж місяця нових замовлень і т.і.

При вивченні конкурентів ми звернули увагу на те, що деякі агентства (фірми) штрафують виконавців за замовлення, що направляються на доопрацювання. Але, на нашу думку, це не є правильним. Адже наукові керівники у клієнтів бувають різні і виконавець не винен, що клієнт не зміг знайти спільну мову з викладачем. Тобто робота може бути виконано дуже добре, але викладач знайде до чого причепитися.
Поки стимулювання якісного виконання замовлень достатньо рейтингу якості, який на пряму залежить від кількості доопрацювань.
Звісно, бувають випадки, коли клієнти зовсім відмовляються прийняти замовлення по причині негативної оцінки наукового керівника. Але такі випадки поодинокі та конфліктна ситуація вирішується шляхом переговорів з клієнтом та виконавцем. Оцінюється ступінь виконання роботи, клієнту повертаються кошти, виконавцю оплачується тільки частина виконаного замовлення.

З недобросовісними виконавцями ми взагалі не працюємо. При найменшій підозрі на недобросовісність - ми припиняємо взагалі подальшу співпрацю з виконавцем.

Виконавців ми намагаємось заохочувати різноманітними конкурсами та святковим подарунками, але є невелика проблема - виконавці, зазвичай, дуже пасивні до участі у такого роду заходах. Поки вагомих результатів у такій діяльності ми не досягли.

Нам важливий кожен виконавець, оскільки без виконавців не буде працювати агентства. Тому ми завжди відстоюємо наших виконавців перед клієнтами.

 
dvgeoДата: Понеділок, 26 Жовтень 2009, 15:09 | Повідомлення # 10
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Хотілося б щоб замовлення надходили до виконавця по темі його професійної діяльності. Як я можу виконати завдання по хімії, якщо мій профіль інженерна геодезія,інженерна підготовка території.
 
BigBossДата: Понеділок, 26 Жовтень 2009, 20:56 | Повідомлення # 11
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (dvgeo)
Хотілося б щоб замовлення надходили до виконавця по темі його професійної діяльності. Як я можу виконати завдання по хімії, якщо мій профіль інженерна геодезія,інженерна підготовка території.

Існує дві характеристики по яким ми створюємо список розсилки нового замовлення:
1) вид роботи (курсова, диплом та ін. які Ви вибирали при заповненні анкети на сайті)
2) вид дисципліни (гуманітарна, природнича, технічна, економічна, юридична, які також ви вказували при реєстрації)

Як Ви знаєте поділ на види дисциплін досить умовний, деякі дисципліни взагалі можна віднести до кількох видів. Тому у теперішній базі закладено принцип: "краще надіслати всіх чим не отримати пропозицій від виконавців". За таких умов ми іноді деякі спірні дисципліни розсилаємо по декільком видам дисциплін.

Але така ситуація буде продовжуватись не довго, вже зараз у принципи побудови нової бази даних закладено принцип більш детального поділу на дисципліни. Поділ виглядає приблизно наступним чином:
Історичні науки
Соціологічні науки
Психологія та її похідні науки
Філософія та її похідні науки
Культура і мистецтво
Педагогіка
Українська мова
Іноземні мови
Економічні науки
Напрямок маркетингу та реклами
Менеджмент та похідні науки
Біологічні науки
Медицина і охорона здоров'я
Географія та екологія
Хімія
Фізика
Інженерно-технічні предмети
Інформатика та обчислювальна техніка
Будівництво і архітектура
Військові науки
Транспорт і Зв'язок
Охорона праці та БЖД
Юридичні науки

Вже зараз нові виконавці при реєстрації вибирають дисципліни з цього списку. Це було зроблено на перед перед реалізацією в новій базі.
Згодом розсилка замовлень буде відбуватися по більш профільному відбору. Просимо зараз сприймати нормально замовлення не вашого профілю. Можете просто їх ігнорувати.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
chezintelДата: Понеділок, 26 Жовтень 2009, 21:58 | Повідомлення # 12
Першокурсник
Група: Виконавці
Повідомлень: 1
Репутація: 0
А как вообще получить заказ? Мне почемуто не приходят заказы, и я не могу просмотреть активные заказы??
 
BigBossДата: Вівторок, 27 Жовтень 2009, 08:36 | Повідомлення # 13
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (chezintel)
А как вообще получить заказ? Мне почемуто не приходят заказы, и я не могу просмотреть активные заказы??

Доступ до перегляду замовлень на сайті Вам відкрито. Також у базі розсилки виправили помилку, у вас не були заповнені види дисциплін, тому Ви не потрапляли в список розсилки нових замовлень.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
lelyaДата: Середа, 28 Жовтень 2009, 10:45 | Повідомлення # 14
Студент
Група: Виконавці
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Доброго дня! Те, що ви проводите зміни у регламенті роботи агентства - свідчить про вашу зацікавленість і небайдужість до власних обов'язків. Завжди треба тримати руку на пульсі, щоб він не зупинився.
Щодо участі у різних конкурсах: в них приймають участь ті виконавці, в яких на даний момент є час. А не тому, що ми такі неактивні та не хочемо.
Згодна з Марішею, що термінові завдання треба віддавати виконавцям з високим рейтингом і тим, для кого ця робота є основною. Такий підхід усуне непорозуміння серед нас і зменшить грошові витрати. Ну, новачкам, щоб набратись "досвіду", треба підкидувати замовлення для початку з більшим терміном до виконання та звертати увагу на те чи є ця робота основною, чи додатковою.
А перед тим як запровадити такий крок, як внесок певної суми коштів перед співпрацею, може слід провести аналіз серед інших інформаційних агенств: яка чисельність їх виконавців. В теперешній час люди стали дуже недовірливими і такий крок може відлякнути потенційних виконавців. Дякую за увагу.
 
BelfegorДата: Понеділок, 02 Листопад 2009, 10:43 | Повідомлення # 15
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 16
Репутація: 1
Quote (lelya)
Щодо участі у різних конкурсах: в них приймають участь ті виконавці, в яких на даний момент є час. А не тому, що ми такі неактивні та не хочемо.

Дякуємо за роз'яснення. Приймемо це до уваги.
Quote (lelya)
Згодна з Марішею, що термінові завдання треба віддавати виконавцям з високим рейтингом і тим, для кого ця робота є основною. Такий підхід усуне непорозуміння серед нас і зменшить грошові витрати. Ну, новачкам, щоб набратись "досвіду", треба підкидувати замовлення для початку з більшим терміном до виконання та звертати увагу на те чи є ця робота основною, чи додатковою.

Вже враховуємо при розподілі замовлень.
Quote (lelya)
А перед тим як запровадити такий крок, як внесок певної суми коштів перед співпрацею, може слід провести аналіз серед інших інформаційних агенств: яка чисельність їх виконавців. В теперешній час люди стали дуже недовірливими і такий крок може відлякнути потенційних виконавців.

Зараз це тільки обговорюється. Поки всі оплати проходять стабільно по старій схемі. Жодних затримок не було.
 
MeleshkoДата: Середа, 04 Листопад 2009, 16:02 | Повідомлення # 16
Кандидат
Група: Виконавці
Повідомлень: 139
Репутація: 0
Quote (гуру)
Пропоную встановити терміни протягом яких кожен виконавець має написати хочаб одну роботу (наприклад 1 робота на квартал) або виконати робіт на певну суму. При невиконанні цієї умови співпрацю припиняти. Вважаю цей захід відсіє недобросовісних виконавців.

Пропоную встановити терміни протягом яких кожен виконавець має написати хочаб одну роботу - ТАК АЛЕ ЯКЩО ЇЇ ЗАКРІПЛЯТЬ ЗА АВТОРОМ.

 
sasha_873009Дата: Четвер, 05 Листопад 2009, 15:46 | Повідомлення # 17
Кандидат
Група: Виконавці
Повідомлень: 5
Репутація: 0
ПИтання: як може менеджер віддавати перевагу виконавцям за рейтингом, якщо їх обирає замовник?
 
BigBossДата: Четвер, 05 Листопад 2009, 18:27 | Повідомлення # 18
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Quote (sasha_873009)
ПИтання: як може менеджер віддавати перевагу виконавцям за рейтингом, якщо їх обирає замовник?

Ситуації бувають різні:
- клієнт обирає виконавця - цьому ж виконавцю підтверджується замовлення
- клієнт доручає менеджеру обрати виконавця
- клієнт обирає виконавця, але при аналізі завантаження виконавців замовлення підтверджується іншому виконавцю
- клієнт обирає виконавця, але при аналізі терміну виконання та досвіду роботи виконавців замовлення підтверджується іншому виконавцю

За рейтингом менеджер не обирає виконавця, рейтинг більше призначений для клієнта, оскільки він не знає виконавців так як їх знають оператори та менеджери.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Важливі зміни у регламенті агентства (грім та блискавка!)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

 
Заказать диплом | Заказать курсовую | Заказать диссертацию | Заказать контрольную | Заказать отчет
 
 
Created by QuotiK and Belfegor
"Global Information Corporation"
© 1998-2017 All rights protected