Головна Англійська версія сайту Російська версія сайту | Карта сайту | Favorites Favorites | RSS RSS | Безкоштовно дипломи, курсові, реферати, дисертації Безкоштовно для студентів Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Увійти на сайт
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Коментар до цінової пропозиції, як засіб впливу на клієнта (майстарність подачі цінової пропозиції)
Коментар до цінової пропозиції, як засіб впливу на клієнта
BigBossДата: П'ятниця, 27 Листопад 2009, 19:43 | Повідомлення # 1
Місцевий барабашка
Група: Адміністратори
Повідомлень: 552
Репутація: 3
Опрацьовуючи в день по 200-300 цінових пропозицій наші оператори помітили таку закономірність: якщо до цінової пропозиції виконавець надав крім ціни ще й будь-який коментар, то клієнти більше уваги звертають на такі пропозиції.
Це не є аксіомою, але вже майже закономірно.
Коментарі до цінових пропозицій можуть мати різну форму: питання до клієнта, інформація про наявний матеріал чи готову роботу, відгук про можливість якісного виконання чи примітка про спеціалізацію виконавця.

Висновки робіть самі. Але не потрібно закидати операторі безглуздим текстом. Пишіть коментарі по суті.


Навчання - це дуже легко!
Достатньо лише звернутися до нас http://www.isdiplom.com ;)
 
Форум cтьюрайтерів » Основний розділ форуму » Блог агентства » Коментар до цінової пропозиції, як засіб впливу на клієнта (майстарність подачі цінової пропозиції)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

 
Заказать диплом | Заказать курсовую | Заказать диссертацию | Заказать контрольную | Заказать отчет
 
 
Created by QuotiK and Belfegor
"Global Information Corporation"
© 1998-2017 All rights protected